Reklama
  • Czwartek, 22 września 2016 (15:01)

    Program walki z cellulitem

Jędrna skóra i rysujące się pod nią mięśnie? To możliwe! Wykorzystaj wakacyjne dni, aby wyrzeźbić ciało i zwalczyć cellulit.

Zdjęcie

/Mat. Promocyjne
/Mat. Promocyjne

Ćwicz

Reklama

Regularne ćwiczenia to podstawa walki o jędrne uda, brzuch i pośladki. Wystarczy 15 min dziennie. Rób brzuszki, przysiady, wypady. Warto pamiętać, by podczas ćwiczeń mieć lekko podwiniętą kość ogonową (jakbyś chciała zassać pępek).

Podwinięta kość ogonowa napina mięsień poprzeczny brzucha, odpowiedzialny za zdrowy odcinek lędźwiowy i szczupłą talię.

Odżywiaj skórę

Po kąpieli zawsze użyj kosmetyków, które zmniejszą cellulit. Zawierają one substancje pobudzające spalanie tłuszczu, np. kofeinę, teofilinę, L- karnitynę.

Algi zielone i brunatne, arnika, kasztanowiec uszczelnią naczynia krwionośne, poprawią krążenie i zadziałają przeciwobrzękowo. Kosmetyki te działają też ujędrniająco, nawilżająco i wygładzająco.

Zdjęcie

/Mat. Promocyjne
/Mat. Promocyjne

Zdjęcie

/Mat. Promocyjne
/Mat. Promocyjne

Zdjęcie

/Mat. Promocyjne
/Mat. Promocyjne

Zdjęcie

/Mat. Promocyjne
/Mat. Promocyjne

Zdjęcie

/Mat. Promocyjne
/Mat. Promocyjne

Masuj i szoruj

Wykorzystaj poranny prysznic, aby poprawić ukrwienie i przepływ limfy w dolnych partiach ciała, tam, gdzie najczęściej pojawia się cellulit. Najpierw polewaj nogi, biodra, pośladki i brzuch początkowo chłodnym, potem cieplejszym strumieniem wody. Następnie masuj ciało specjalną rękawicą lub myjką. Masaż pomoże wniknąć w głąb skóry substancjom ujędrniającym i wygładzi ją.

Świat & Ludzie

Zobacz również

  • Z wielu powodów można mieć pretensje do natury, ale w tej kwestii załatwiła sprawę wyjątkowo demokratycznie – obdarzyła cellulitem i szczupłe, i bardziej puszyste panie (powstawaniu cellulitu... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.